Saç Dökülmesi Sizden Gelen Sorular - NewAge - Saç Ekimi ve Estetik Cerrahi

Saç Dökülmesi Sizden Gelen Sorular

Uzun yıllardır gözlük kullanmaktayım. Kulaklarımın üst kısmındaki saçlarım derisi gözükecek kadar açıldı. Son altı aydır lens kullanıyorum ve eskiye oranla dökülmüş alanlar daha çok dikkat çekiyor. Doktorum ile görüşmem neticesinde saç ekimini alternatifler arasında tavsiye etti. Diğer alternatifler arasında SMP Scalp Mikro Pigmentasyon ve muhtelif ilaçların kullanımı bulunmakta.

Bahsettiğiniz durum Traksiyon Alopesi olarak adlandırılır. Saç dökülmesi ilerleme seviyesine bağlı olarak düzelme ihtimali bulunmakla beraber durumunuzun kesin tespiti için doktorlarımız ile görüşmeniz gereklidir.

34 yaşındayım ve bu sene başında saçlarım incelmeye ve özellikle ön saç çizgimde ve tepe bölgesinde yer yer açılmaya başladı. Doktor tavsiyesi ile minoksidil içerikli ilaç kullanmaya başlamam sonrasında bir hafta içerisinde saçlarımın güçlendiğini ve seyrelen yerlerde sıklaşma olduğunu gözlemledim. Öncelikle böyle bir şey mümkün müdür? İlaç kullanımını bırakmam durumunda saçlarım tekrar dökülür mü?

Minoksidil içerikli ilaçların kullanımı sonucunda fayda sağlamanız mümkün olsa da bahsettiğiniz sürede etki etmesi çok olağan bir durum değil. Yine de yaşınız ve bahsettiğiniz saç dökülmesi tipi göz önüne alınırsa ilacı kullanmaya devam etmenizde yarar olacaktır. Doktorunuz ile bu durumu paylaşmanız ve medikal bir görüş almanızda fayda olacaktır.