Saç Dökülme Nedenleri - NewAge - Saç Ekimi ve Estetik Cerrahi

Saç Dökülme Nedenleri

Saç dökülmesi hem erkek hem de kadınlarda görülen bir hastalıktır. Saç dökülme problemi ile karşı karşıya kalan her kişi değişen dış görünüşünden pek de tatmin olmamaktadır.

Kadınlarda görülen saç dökülmesi problemlerinin büyük bir kısmı genetik özelliklerden dolayı oluşmaktadır. Kliniklere saç dökülmesi problemi ile başvuran hastaların bir çoğu erkek tipi saç dökülmesinden şikayet etmektedir. Erkek tipi saç dökülmesi teşhisi koymadan önce hastalara bazı testlerin uygulanması gerekmektedir. Dökülmeye neden olan bir hastalığın bulunup bulunmadığı araştırılan kişiye çıkan sonuçlara göre tedavi yöntemi uygulanmaktadır. Saç dökülme problemi ile başvuran hastalara öncelikle hormonal hastalıklar, kullanılan ilaçlar ve dengesiz beslenme testleri gibi bazı temel problemleri araştırılmaktadır. Saç dökülme problemi ile karşılaşan kişilerin çoğunda genetik kodlar ön plana çıkmaktadır. Saç dökülmesi genç yaşta seyrek olarak başlamaktadır. Daha sonra hızla ilerleyen saç dökülmesi 50 yaşında en yüksek noktaya ulaşmaktadır. Erken yaşta görülen saç dökülmeleri daha ciddi bir yapıya sahiptir. Genetik yollarla oluşan saç dökülmeleri erkek ve kadınlarda farklı seyirlerden görülmektedir. Erkek tipi saç dökülmesi şakak bölgesinden başlayıp tepelere doğru ilerlemektedir. Kadınlarda görülen saç dökülme problemi ise genellikle saçın tüm bölgelerinde aynı etki ile görülmektedir. Bu dökülme tipi genellikle saçın orta kısmından başlamaktadır. Saç dökülmesi problemlerinde en etkili tedavi yöntemi olan saç ekimi işlemi diğer uygulamalara göre hastalarına daha kalıcı bir tedavi imkanı sunmaktadır. Saç ekimi işlemi sağlıklı bölgelerden alınan saç kökleri seyrek bölgelere yerleştirilerek başın her alanında aynı oranda saçın bulunmasını sağlamaktadır.

Saç ekimi işlemleri kişinin kendi kıl köklerinden alınan örnekler ile uygulanmaktadır. Bu sayede işlem sonunda enfeksiyon problemi tamamen ortadan kaldırılmaktadır.