Fue Tekniği İle Saç Ekimi Nedir? - NewAge - Saç Ekimi ve Estetik Cerrahi

Fue Tekniği İle Saç Ekimi Nedir?

Saç ekimi çağımızın estetik amaçlı en çok tercih edilen yöntemlerindendir. Tıp bu gün alternatifler
oluşturmakta ve kişiler tercih için araştırma yapmaktadır. Fue yöntemini diğer yöntemden ayıran
en büyük neden dikişsiz olmasıdır. Sonrasında saç ekimi yaptıran kişiler dikiş aldırmak zorunda
olmadıklarından bir adım öne çıkmıştır.

Fue tekniği ilk dönemlerde greftler bu kadar fazla alınamıyordu gelinen son noktada 2 saat gibi
kısa zamanda saç ekimi konusunda deneyimli bir plastik cerrah 2500-3000 civarında greft elde
etmektedir. Hem de bu işlemler esnasında alınan saç bölgesinde çizgi şeklinde iz belirmemekte
olması da avantaj sağlamaktadır.

Bu gün günümüzde fue yöntemi fue motorları sayesinde ve bir çok diğer nedenden dolayı en
çok tercih edilen saç ekme yöntemi olmuştur. Donör bölgede iz kalmaması ve yapılacak hatalı bir
ekim sonrasında düzeltim işlemi için önemlidir. Fue tekniği gelişimlere açık bir yöntem olmuştur
uygulanmaya başladığı yıldan bu güne kadar tekniksel açıdan hep yeniliklere imza atmıştır.

Fue yöntemi ile saç ekimi sonrasında hastalar ağrı hissetmemektedirler. İlk günün sonunda
operasyon yapan doktor yıkama işlemi için hastayı çağıracaktır. Buradaki amaç özel şampuan ve
özel masaj ile hem donör bölgenin korunması hem de ekim yapılmış bölgenin hassasiyeti açısından
doktor yıkama işlemini kendisi yapmak isteyecektir. Eğer hastanın gelememe durumu söz konusu ise
rahatlıkla anlatılan teknikler ile evde de yıkanabilmektedir.

Fue tekniği ile yapılan saç ekiminden sonra hastanın evine dönerken araba kullanması anestezi
alınacağı için hastalarda uygunsuz bir davranış olacaktır. Rahatlıkla başkasının kullandığı araç ile
dönebilen hastaların yapması gereken doktorun vereciği ilaç, losyon ve spreyleri kullanarak saçın
çıkacağı günü beklemektir. Saç ekiminden altı ay sonra hastalar yaklaşık iki kez saçlarını kestirmiş